Rooster en tarieven

Personal Training (op maat)

 

Groepslessen:

Bootcamp (1 punt)

dinsdag 20:00 uur

woensdag 19:30

zaterdag 09:30 uur

Circuitfit (1,5 punt)

maandag 19:00 uur

maandag 20:00 uur

woensdag 09:00 uur

donderdag 20:00 uur

Yoga (1,5 punt)

maandag 18:30 uur

donderdag 20:00 uur

Tarieven

Rittenkaart - 3 punten: € 34 (1 maand geldig)

Rittenkaart - 6 punten: € 67 (2 maanden geldig)

Rittenkaart - 12 punten: € 120 (3 maanden geldig)

Rittenkaart - 15 punten: € 141 (4 maanden geldig)

De trainingen zijn op de Kop van Zuid. Vanuit de thuisbasis aan de Levie Vorstkade 65 komen we bij de buitentrainingen in de omgeving van de Kop van Zuid: op Katendrecht, het Noordereiland en in het centrum van Rotterdam.

Welke training past bij mij?

Voordat je deelneemt aan de trainingen van Fit Happens is het belangrijk dat je weet wat je huidige niveau is. Als je een tijd niet gesport hebt, of twijfelt over je niveau, dan adviseer ik je om eerst een intake te doen, en enkele lessen Personal Training te volgen. Voor de Bootcamp kun je het beste op woensdag of zaterdag instappen.

 

Personal Training of Small Group Training? 

Personal Training is flexibel en individueel, specifiek op jou gericht, en daarom erg handig als je weinig ruimte in je agenda hebt of behoefte hebt aan intensieve persoonlijke begeleiding. De Small Group Training is vooral geschikt als je het leuk vindt om in een kleine groep (maximaal 8 personen) met anderen te sporten, op een vast tijdstip in de week.

 

Alleen buiten, of ook binnen?

Je kunt bij Fit Happens zowel binnen als buiten trainen. Ben je meer een buitensporter? Dan is de Bootcamp zeker een aanrader. Vind je het prettig om binnen te trainen als het weer te wensen overlaat? Dan is Circuitfit een geschiktere keuze. Op onze locatie op de Kop van Zuid kunnen we bij Circuitfit flexibel inspelen op het weer: bij mooi weer doen we de oefeningen buiten, en als het koud en nat is, sporten we binnen. Erg prettig en praktisch!

 

Basistraining of intensief sporten?

Het is verstandig om eerst te werken aan je basishouding, zodat je de basisbewegingen goed leert uitvoeren. Daarna kun je overgaan op trainingen met een intensievere belasting, zoals tempotraining, sprinten, springen en explosieve oefeningen op kracht en snelheid, zoals in de Bootcamp.

 

Wil je advies over welke training bij je past? Neem dan contact op met Marianne Ploegmakers.